nedeľa 18. mája 2008

Stavebne plany

(pise volvenstein_II :) )

Tak, jak to vlastně bylo ??
(d-s: nooo, hrozne :) )

S Karolkou jsme se utěšovali, že našich v součtu cca 30 tis. vojáků s přehledem zlikviduje Natarskou obranu, tím spíš, když úroveň našich chlapáků byla na 20 lvl kovárny...

Jako první okusila sladké ovoce Natarů Karolka:


A vrazila tam svojí první (a taky navždy poslední) vlnu :


Pak šel DaviT:


A zde je MOJE slavná chvilka: všimnměte si, že jsem sundal Pokladnici Natarů. Bohužel, na to, aby přežil hrdina a něco se mi vrátilo, už tak nějak nezbyly síly...


a 2. část:

Tak tady vidíte, co všechno se dá prožít během několika málo vteřin. Navíc mi půl hodiny před vysláním mého útoku slítnul kvůli bouřce internet...

No, a zbytek ?


vypadá takhle. Ten, kdo přijde jako poslední s hrdinou, bude slavnej ! (Na rozdíl ode mne, achjo...)

Po té už byly jen zbytkové útoky... ovšem, stalo se "COSI", s čím zřejmě nikdo nepočítal.

Jak vidno, poslední špehování naznačilo aktuální stav cca 10 tisíc Natarských potvor. Jenže, když jsem Natary kontroloval po půlnoci, uviděl jsem toto:

Nejprve Mithrandir a pak já jsme se snažili tak nějak o zázrak, který nepřicházel:



No a pak to přišlo: hrdinný Marvins si střihnul tu "závěrečnou" a otevřel cestu k plánu pro stavbu DS:


Škoda, že neměl s sebou hrdinu, bylo by po srandě. Nic méně, pak už to nebyl až zas takový problém - Wonger špehnul:


a Sheare to zezadu jistil - co kdyby náhodou... znáte ty natarský sviňury, najednou se zase objeví nějakej jejich "pták", a co s tím pak, žejo...


No a JÁ, co by správnej "ŠÉF", jsem si pro ten plán zaběhl:


A tím bylo pro včerejších 12. hodin hry dobojováno...

3 komentáre:

veverka alias.... povedal(a)...

Pěkné pěkné...jen jsem nějak nepochopila ty beranidla u karolkakerol...asi ji měla brzdit

Anonymný povedal(a)...

To ti přidá sílu útoku

Anonymný povedal(a)...

nevedeli jsme presne jestli tam bude zed nebo ne a proto je jistota jistota. Karol mela vesnici 1 policko od natarske takze se mohl klide s beranama otocit 2x tam a z5 nez dojdou ostatni.